neděle 1. listopadu 2015

...málem

bych neukázala dort od dcery v Olomouci pro Ondráška.

Pekla ho podle Marcely a řekla bych, že se jí povedl......


A ještě jsem nafotila svou kytku od maminky. Tedy, byla původně tatínkova, byl kytkomil, kaktusář. A ona květina dorostla do dost velkých rozměrů a okolo sebe měla spoustu mladých. Ale jak byla veliká a květináč zaplněný....tak se mi jednou vyvrátila. Koncem srpna jsem jí přesadila, mladé odebrala a hle, ona kvete.....


Chlubení bylo dost....Dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Milko, dort vypadá pěkně.
    Kdysi jsem takový kaktus měla, ale nikdy mi nekvetl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony tyhle kytky kvetou hlavně když "trpí"....asi jsi byla moc hodná....hezký den.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu