čtvrtek 19. listopadu 2015

...teplo hlavně

od nohou. I doma....
Konečně jsem dodělala ponožky, rozpletené ještě v létě na domku. Mám prostě takových restů dost. Jak se tomu dneska říká ? prokrastinace ? hihihi.

Yarn Along 22
musím se trochu posunout, tak mimo středu......
Každý den sleduju http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz, občas něco uvařím, i když s méně exotickými ingrediencemi, vloni jsem dostala kuchařku, často listuju a dělám si chutě.


Příze Regia ,designová řada od Kaffe Fassett, od Vlněných sester, jehlice č.3, jsou krátké, spotřeba 
50 g na obě.
Budou ještě jedny.....


V létě jsem si taky koupila návody na pletení ponožek, ale ještě jsem nic nedělala, je tam zase jiný postup pletení nejen ponožky, ale i paty.
Já pletu "německý" způsob, ale momentálně nemůžu najít video, kde jsem to okoukala...Tak jen odkaz na podobné....



A ještě jedno video, pletení obou ponožek na kruhové jehlici najednou od špičky...To zatím nedávám, ale jednou, možná...Má to spoustu dílů, jdou najít hned vpravo v seznamu.....



Včera jsem totiž, kvůli té dodělávce, prohledala všechno možné, pak našla, naštěstí jsem si to napsala...Dokonce 2x, jednou rukou při práci a pak jsem si to přepsala na pc. Ale neuložila. 
Venku divočina.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...