středa 16. prosince 2015

...jednou trochu

narychlo, ale mě to moc nevadilo...
Včera se zastavila moje kamarádka od mládí, dělaly jsme spolu střední školu, pak byla chvíli v Praze a pak  zase se vrátila do Ústí. Roky jsme spolu chodily do práce, ona bydlí kousek od nás. Dělala na jiném oddělení a občas jsme spolu někam zašly. Jak čas plynul, jsme obě v důchodu, ona má dvě děti, tak o chvilku dříve....Svůj čas dělí mezi dvoje vnoučata v Praze, chalupu ve Vysoké u Úštěka a byt ve městě. Zrovna zítra už zase odjíždí. A poprosila o jeden dětský polštářek. nejdříve se mi nechtělo, mám ještě něco rozdělaného, ale, nakonec...co....Dneska jsem si přivstala / = stejně brzy ráno vstávám, po kom to ten vnouček má...????? / a už je hotovo. Zítra ráno jdu zase po odběrech a lékařích....tak jí to hodím do schránky, než odjede....

......zezadu....


...zepředu....


....a ještě malý medvěd....


Tak a je to....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu