pondělí 14. prosince 2015

...zase jednou

bylo ráno namrzlo, naše sídliště je na kopci, ale dole ve městě byla  lehká mlha, od Labe.


Po svačině jsem vyjela dolů do města, pod polikliniku, u Městských sadů, do galanterie. Moc se mi líbí jejich výlohy. Mají jednu "pletací" paní, tak kromě zboží mají ve výloze i svetříky, šály atpod.. Je to pěkné, člověk má představu, jak bude koupený materiál vypadat po zpracování, taky je to i inspirace k dalšímu nákupu, hihihi. Nejsem fotograf profesionál, tak se mi ve skle třpytí i domy naproti v ulici...
Nakoupila jsem chybějící vlnu, přízi, jehly do stroje a knoflíky. Paní má opravdu výběr všeho, dokonce i něco k patchworku, výztuhy, spoustu nití atd., atd.


Chtěla jsem jet do Všebořic do Möbelixu pro polštářky, najednou jsem zjistila, že zastávka neexistuje. Po chvíli pátrání jsem jí našla v nové pozici, v Sadové ulici hned pod parkem. Jak na podzim dělalo město nové zastávky, přesunuli jí. Myslím si, že smysluplně. Lidi, jdoucí do polikliniky, to mají mnohem blíž a jen jeden přechod, se světly.
Tak jsem cvakla ještě park, ale to už mi jel autobus. jela jsem ulicemi, kde jsem pěkně dlouho nebyla....takový malý všední výlet. Moc krátký.


V posledním obchodě jsem se jen mihla, plno vánočních dekorací, = i plno, dle mě kýče, mě vždycky děsí. Kam to dají , když to neprodají ??? Pravda, to není můj problém, ale....
Pan Há dal vařit brambory, hlídal, jestli nepřijede Pošta s balíčkem, nepřijela, myslím si až zítra.

Četla jsem si na svých oblíbených stránkách, tak chci zmínit ty nově rozrostlé...
U Lucie Living přibyla krásná Anička k Adamovi a Maxíkovi. Ten, mimochodem, za těch pár dní, co Lucie nepsala a byla u maminky, strašně vyrostl a je z něj doopravdy "velký brácha". O Adamovi ani nemluvím, to je prostě mámina opora.

U Nicenky mají zase o Janíčka víc. Tam má maminka chův o maličko víc než Lucie, ale taky musí svou lásku a přízeň projevovat vícekrát, a práci a starosti... Malý je krásný jako, konec konců, všechna miminka.
Tak ať se jim daří a jsou pořád tak milovaní....

Zase jsem se dojala, hihihi.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu