pátek 1. ledna 2016

....tak a je TO tady....

nový, další rok našeho života.
Snad bude stejně dobrý jako ten minulý, snad o maličko lepší....i když stejný by mi stačilo....
Dneska bude klid, napadl poprašek sněhu, tak snad lidi dospí oslavy a nikam nebudou jezdit...já tedy ne, s maminkou se spojím telefonem a s dcerou a její rodinkou přes internet...
Pan Há byl vzhůru déle, já nejsem žádný slavící typ, přiznávám, že 23.hodina je pro mne krizová, už se mi chce spát....
Včera jsem pletla, koukala z okna, pila víno, ďobala klobásku a tyčky...a i z toho jsem byla znavená....
Prostě "oslavy" nejsou můj šálek kávy...
Navíc se ráno brzy budím a nejde mi usnout, tak vstává a  zase něco malého a tichého /..../ dělám...

...ještě v noci.....

....ráno.....uhádaná a řvoucí straka na špičce stromu...její partner byl na jiném....

Sněhu je jen poprašek, ale bílá barva dneska vypadá optimisticky, zimu už to připomíná......
Tak a jdu vařit.
Na večer udělám salát z čočky podle Evy Francové, k obědu něco rychlého a jednoduchého, kuřecí maso a la Japonsko a k tomu kuskus...rýže byla včera.....

Přeju krásný odpočinkový den a o víkendu trochu toho sportu a cestování....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu