středa 13. ledna 2016

YARN ALONG * 2

jak jinak, je přeci středa. A když je středa, je ho tu třeba....

Vestička pro vnoučka, protože jsem se oveček ještě nenabažila u pletení tří kulichů...
Kniha : Kerstin Ekmanová : Černá voda, uváděn i název Události na vodě....
Moc pěkná knížka, dobře se mi četla, mám ráda spletité osudy.
 Trochu mi to připomíná styl psaní Johna Irvinga, kterého mám ráda...Ale spíš ty starší věci, novější mi připadají moc překombinované a umělé, nebo jak to napsat....Ale tohle je zase pro mě něco nového, přestože je to kniha už z roku 1993. Mám jí ale dočtenou a začala jsem číst další od stejné autorky.


Vestee for grandson.
Book: Kerstin Ekman : Events on the water /Händelser vid watten..SWE/.
Thanks Ginny....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu