pátek 26. února 2016

...minulou neděli

poprosila dcera tatínka, aby jí zajel koupit do Lidlu skládačku dětské tělo. Tak to udělal a koupil holčičku i chlapečka. Ještě jsme to neotevírali, vnouček přijede v polovině března. Ale dneska jsem to viděla rozdělané u Anetky na jejím blogu ....


A dcera ať si nechá, co bude chtít a jedno může případně někomu dát....
Dopoledne jsem ušila 6 bločků, co jsem měla nastříhané. Odpoledne budu zase nějaké řezat, to mi trvá nejdéle. Venku je chladno okolo nuly, zamračeno a fouká. Tak jsem zvědavá., co bude s počasím dál.
Kdyby napadlo ještě trochu sněhu, aby si děti mohly užít zimy, stromy a země by si odpočinuly. Stromy a keře by nespěchaly s pučením. To je potom riziko umrznutí pupenů květů, které hned taky spěchají ven a nebo se to zase všechno posunuje. A v srpnu už je chladno víc než normálně na naše podnební pásmo. V září už je u nás na kopcích počasí jako říjnu a listopadu, mlha, mokro a zima. To se mi nelíbí. Toho se bojím. Jaro v kopcích začíná později, dlouho bývá umrzlo a léto uteče jako voda a nic nestačí pořádně uzrát a dorůst....Škoda.
Mějte se všichni pěkně o víkendu...
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu