úterý 9. února 2016

...někde je

možná jaro, ale tady u nás to vypadá ještě moc a moc studeně. Jaro připomíná jen země beze sněhu.
V únoru opravdu, ale opravdu, nemůže být jaro !!!!!


Jsme oba chřipkoví, pan Há je na tom hůř... / chlap, že..../, já bojuju jako žena a trošku se starám i o domácnost. Včera jsem poprvé poznala, že opravdu mám málo destiček, protože mi celý večer slabě tekla krev z nosu, jak pořád smrkám....Takže se ve smrkání omezuju a jak říkal císař Claudius v anglickém seriálu...." stačí jen otírat...." Tak, on to řekl trochu jinak, ale můj mozek si vzal zrovna tuhle myšlenku a přizpůsobil sobě, tedy mně....
Hezký den a zdraví !!!!! všem.



1 komentář:

  1. Milky, aj tu je to na pohľad ako v apríli, ale vzduch ešte nie.
    Prajem ti, a samozrejme aj pánovi Há, skoré vyliečenie!
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu