středa 24. února 2016

...ve městě

slunce a celkem slušné počasí. Já vyjela autobusem do kopců. Podívat se na domek, vybrat případně poštovní schránku a hlavně zajít za babičkou Toničkou. A co se dělo ?? Pěkně jsem se prošla v chumelenici...

Louka pod domkem, ještě to jde...


A tady to začíná.....


Míjí mě skupinka vojáků, na zádech mají bagáž a samopaly....Do vojenského tábora pěkně daleko.


Cestou na autobus zpět domů pěkně umrzlá klouzavá cesta, zase začalo sněžit...


A ve městě slunce, i když ty mraky jsou vidět...


Bylo to fajn, taková dámská jízda, když pak přišla i sestra z práce. Zopakujeme to....
Pěkný večer všem.



1 komentář:

  1. Ty nemocenské bolístky, ty takké znám. Od začátku února je manžek na kontrolních vyšetřních v nemocnici a já místo abych i odpočinula, tak na sebe napřed nabalím střevní chřipku, potom klaickou chřipku s horečkama, a dnes aby to nebylo málo jsem spadla se schodů - mám pěkně naražený sedinek, naštěstí nic zlomeného... Dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu