úterý 1. března 2016

...a je tu

březen.
Březen, za kamna vlezem.
Březen, měsíc knihy....
Obojí má spojitost, že ano.

K tomu prvnímu se hodí zimní obrázek z dnešního rána. Přála jsem si sníh a je tu.


Doma mi to ale jarně kvete...


Pan Há zajel pro balíček do Uloženky dole ve městě. Budeme mít zase s dcerou co dělat, až za 10 dní, cca, přijedou. Magnetická a tabulová barva, barvy na textil, barvy akrylové, fixy pro synovečka v Olomouci k narozeninám, větší polštářek na Ondráškova razítka a tiskátka...


Dneska jsem toho moc neudělala, budu řezat bločky a zítra dopoledne budu šít. Odpoledne půjdeme za babičkou Toničkou, leží v nemocnici...V pátek se zamotala v kuchyni, upadla a zlomila si kyčelní krček...Co na to říct, když jí obě se sestrou říkáme, aby NIC nedělala, že to zvládneme. Ne, ona "si chce připadat potřebná"...její slova. Tak leží a my čekáme, aby to samo rychle srostlo, ukáže to  po týdnu kontrolní RTG. Pak se uvidí. Leží dva dny a už je neklidná a ráda by si došla na záchod atd, atd......Ach jo....
Takže se se sestrou budeme střídat v návštěvách po dnech. Včera my, dneska oni....
Na silnicích všude po republice to musí vypadat strašně, u nás jsou silnice mokré a jen poprašek. Přesto byla  před domem dopravní nehoda, vina člověk ne příroda. Stačilo to udělat na skoro 2 hodiny "kalamitu" v místní sídlištní dopravě. Taky za to trochu = hodně = může nový přecházecí ostrůvek na zastávce...Jeden pruh byl zablokovaný a ve druhém se střídaly oba směry včetně nahazování a sundavání "parohů" u trolejbusů, co hojně jezdily...
A jinde je to určitě horší...

Kvůli řidičům by sníh neměl být, to, že máme zimní obutí, neznamená, že TO jezdí samo. Občas je k tomu potřeba hlava.

Hezký večer všem.
A klid na cestách.....




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...