neděle 10. dubna 2016

...mokrá neděle

snad trochu deficit ve vodě pro přírodu a potažmo i pro nás lidi vylepší....


Dneska nic nového, pekla jsem mufinky s ořechy a čokoládou. Potom, pro nedostatek času po vyndání https://www.toprecepty.cz/recept/10121-muffiny-s-orechy-a-cokoladou/ z trouby..., jsem napatlala zeleninové těsto http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/2016/03/karbanatky-z-korenove-zeleniny.html na plech a pekla...Když to začalo víc vonět, vyndala jsem to a hned jsem to musela ochutnat....Je to moc dobré.
Od obojího vezmu mamince ochutnat....Příště udělám karbanátky a taky upeču v troubě. Snad, hihihi....


Pan Há mi opravuje minutku, přestože mám už novou od dcery...Tuhle ale vezmeme na domek, už nějak neumím vařit, abych si připomínala, jak dlouho co dělám....Doma je to i šitím, protože, když se do něj "zažeru", tak zapomínám, že mám i něco na plotně....
Jdu dovařit oběd, potom pojedeme za maminkou.
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu