čtvrtek 23. června 2016

...venku

se nedá být, tak sedím pěkně v chládku pokoje...a nafotila jsem látky, které mi dnes přišly...
Jsou od www.mojelatky.cz, jako vždy perfektní a rychlá služba, díky...i za slušnou
cenu. Já vím, není to "americká " kvalita, ale mně se líbí...



Foceno v pokoji, malá okna, málo světla. Třeba ty námořnické jsou modrá a červená...
Budou na povlečení pro vnoučka ??? Na hnízdečko pro praneteř či synovce...nebo i vnoučka ???? Možností moc.....Taky něco na organizéry a taštičky kapsičky na ústav na vánoční trhy....Kdy jindy, že.
Tak a ještě trochu pohody pod slunečníkem, dopletla jse druhou malou ponožku, zbylo miniaturní klubíčko. Jen tak, abych nelenila, začala jsem filetovou dečku hvězdu. Pod ní ušiju kulatou, jasně zelenou podložku...


Jdu chystat večeři, potom zaliju tu trochu zeleniny a bude čas jít spát.
Dobrou tropickou noc všem.

2 komentáře:

  1. Veru najlepšie bolo dnes sedieť v dome, nastali nám tropické teplá!
    Látky sú krásne všetky, čaká ťa veľa šitia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám teplo ráda, ale jsem spíš severský typ.....šít už jsem maličko začala....hezký večer....milky

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu