úterý 14. června 2016

Yarn Along

jako každou středu, dneska vyjímečně v úterý, jdu zítra do nemocnice na maličký výkon a nevím, kdy budu doma...snad za 24 hodin....

Sjela jsem si dneska do města, koupila něco bílých přízí, nové háčky na ně. Ty moje jsem minule dala dceři a jsou v Olomouci, tak jsem doplnila svou sbírku...V oblíbené galanterii měli výplně, tak jsem si je rovnou koupila, abych hned nemusela objednávat z e shopů...a k tomu by se hned nabalily nějaké látky, znáte to....
Koupila jsem bavlněnou přízi Adina cotton od Vlniky, vypadá pěkně, zkusím nějaké košíčky. Háček č.4 snad mám...dneska jsem brala menší velikosti, na Camillu...


Potom jsem se ještě zastavila v papírnictví pro voskovky pro vnoučka na domek a pro několik značek na autodráhu, ani jsem si nevšimla, že dvě jsou stejné ??? Jsem tak trochu "mimo", tak na ní udělám = namaluji, jinou...třeba kruhový objezd, tu miluje....
A ještě si sem dám háčkovanou dečku, co bych chtěla dělat, abych jí pak zase nemusela hledat...Líbila by se mi jen po ta srdíčka, moc nemiluji ty obloučky na vytahování....


Pomalu si půjdu připravit věci, zkontrolovat uvařené jídlo pro pana Há a umýt si vlasy....

Přeji hezký večer, a dny, všem.....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu