sobota 2. července 2016

...jen chvilku

A pobežím pro pečivo....Vcera jsem si "hrala" s tabletem a neco jsem si vymazala, něco pokazila a nahodila špatnou klávesnici......Venku zatím jasno, jsme jak u snědeného krámu, včera nešla elektrika a měli jsme studenou stravu. Vyměňují sloupy a vedeni. To si člověk uvědomí, jak tu elektriku bere jako samozřejmost.Tak byl studený oběd a pečivo vyjedeno...
Nákup jsem zvládla rychle, při vaření jsem "nahodila" i správnou klávesnici. Těsně před obědem zase začalo pršet, nebe je beze zbytku zatažené. Pan Há sbíjí prkna na pískoviště, teď jsem ho poslala odpočívat...
Nemám moc bohatou zahrádku. Jak já říkám, ke starému domku i vesnickou zahrádku. Takže jeden z nemnoha květů...


Jdu nařezat nějaké látky, trochu si budu číst a až přestane pršet, půjdu k mamince...

Hezký den všem...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu