neděle 10. července 2016

...na skok doma,

zítra jdeme oba na odběry, já i do poradny s  destičkami... Tak jsme přijeli na  noc do města. Vnouček už je svou mámou uspáván v ložnici, pan Há kouká na finále ME ve fotbale, já čtu maily, blogy a píšu....Zeť dneska odjel do Olomouce, přijede až na svou dovolenou za dva víkendy. Dneska bylo pěkně, ráno jsem byla na malinách a konečně jsem našla v mém březí i houbu.



Pan Há i Zb. trhali třešně, něco už je popečeno, naloženo, snědeno a kus ještě čeká na zpracování...


Moje sestra experimentovala, vařila rýžové knedlíky, vše dopadlo dobře, sem to dávám, abych nezapomněla a taky jsme to s dcerou prubly....


A takto to vypadá dneska večer v městě.....



Vnouček neusíná, dcera má  měsíční nervy....a dnes malou trpělivost....asi....
Jdu.
Hezký týden všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...