neděle 3. července 2016

...už chápu,

jak těžké to měl Robinson Crusoe....Mám taky dny, kdy pomalu nevím, co je za den i datum....Asi si budu taky muset dělat zářezy nebo čárky.
Dneska je neděle a datum mi řekne blog, až to budu publikovat. Léto je zatím tady u nás typické pro tento kraj, v noci jasno, ve dne se to na nebi honí a dnes už i pršelo.
Dopoledne jsem šila a vařila. Teď po o. jsem chtěla jít za maminkou, ale vždycky pršelo nebo se to na déšť chystalo. Tak jí asi jen zavolám, dneska nemám chuť zmoknout....

Ušila jsem 4 kapsičky, jsou stejné, jen jedna má jednu stranu šedý..bílý puntík, ten mají všechny na podšívce se dvěma kapsičkami.


Kolegyně Alena chtěla ušít "něco" na pásek do práce. Vyjmenovala toho ale tolik, co by v tom chtěla nosit, až mám strach, aby to nebylo moc velké. Ale už jsem to i párala, má mnohem větší mobil než já, šel tam moc knop....tak jsem to párla a posunula kraj. Zezadu je tunýlek na protánutí pásku.


A už je tu zase mrak mračou. I pan Há přišel zvenku a uvařil nám kafíčko. Budeme koukat na cyklisty v Novém Městě na Moravě.. Prostě si uděláme neděli....
Hezkou i vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu