středa 6. července 2016

Yarn Along

...zase trochu háčkování,  takové, co můžu tahat v kapse na dvorek.
Vzoreček jsem objevila u www.zdenicka.eu . Děkuju, je to moc pěkné a dobrá velikost, z Camilly, háčkem 2'5  cca 18-20  cm.
A čtení na Kindlu: Anne Gesthuysen : Jsme přeci sestry.
Taková rodinná kronika tří dlouhověkých německých paní, současnost se prolíná s minulostí. Vše souvisí se vším, co prožijeme. Mě se to líbilo, v poslední době už druhá pěkná současná německá kniha. Moc jich neznám...


Už jse psala, že mě na domku zlobí příjem signálu, a to je i dneska. 
Proto jen rychlý příspěvek.....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...