úterý 16. srpna 2016

....přecházím

na režim 1+1,  to je jen já a pan Há.....
Ach jo.....
Zatím to jde pomalu...
Už jsem využila slunečného a větrného počasí a prala a prala....Teď jen srovnat do skříní a něco pojede zase do města.
Byla jsem na ostružinách a našla jsem i houby. Připomínám, že nechodím do lesa, jen do březí na louce uprostřed vsi, 100 m od domku.


Ne, že bych neměla lepší misku na servírování, ale takhle mi to chutná nejlíp. A šetřím vodu.....
Začala už jsem i šít, nafotím později, až to bude komplet.
Za chvíli půjdu na nákup, zastavím se na hřbitově, potom budu vařit, šít, půjdu za mamkou, domácnost, vaření...prostě všední život....
Nechci znít ufňukaně, všechno je fajn, ale přeci jen...


Jdu....
Právě dcera volala, několik slov a povídání vnoučka...
Jdu....
Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...