středa 10. srpna 2016

...zatopila

jsem v krbových kamnech, aby se to tu trochu prohřálo. Od rána je venku mokro a chladno, já byla zase na ostružinách, našla jsem i jednu houbu.....
Pak se spustil déšť. Malý byl chvíli se Zbyňkem venku, my vařily.....plněné papriky v rajské, těstoviny a hovězí polévku s písmenky. A pekly, dědovi mufinky s brusinkami a Margot buchtu. Takže tak......


Dneska nedávám žádný obrázek k Yarn Along, inspirace od Ginny. Pletu dál hrubou vestu, čtu, ale mimo to i šiju. Došila jsem dceři tašku, barva na fotce moc neodpovídá, spíše na té druhé, ale ani to úplně neodpovídá, je víc jasně zelená, Indiánské léto, tenký flís od Unuodesign......, podšívka softshel, experiment v taškách, konec šití mi vzal dost nervů....nikdy více.


Přesvědčila jsem dceru, aby odjeli až v sobotu, tak máme jeden den navíc. I když počasí je nic moc....
Malý spí, tak už se na něj chystám, brebentila našeho.
Hezký den všem.

3 komentáře:

  1. Milky, veď tá taška vyzerá božsky! Kde sa berú na to tie moje! Máš to super vypracované, ako od profíčky!
    U nos dnes celý deň hrozný, intenzívne pršalo, až večer prestalo, ale je zima, ani nos som nevytrčila a v kuchynskej peci kúrime aspoň trocha na zmenu vzduchu.
    Dúfajme, že sa ešte vyšasé :-)
    Uži si vnúčka o deň viac a v nedeľu ho mám tu zas ja :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, potěšilo mě, že mě čteš......užij si vnoučka.....hezký víkend

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu