pátek 9. září 2016

...jen tak,

pro mne a pro strýčka Příhodu a nebo i pro někoho jiného. Ne každý nakupuje v Bille a je členem klubu, kdy je časopis  Gusto zadarmo. Nějak nepředpokládám, že by si ho někdo kupoval ?????

....a ještě trochu sladkého....
Je to taková reklama na jejich produkty, ale, koneckonců, takové pečivo mnohé pečou a mně se moc líbila mrkvová pomazánka a její použití se salátem a bílým sýrem...
Je večer, jsem unavená, byla jsem aktivní...nákup, vaření, pekla jsem švestkový koláč s mákem, byla u maminky, odpeckovala a zavařila 20 sedmiček sklenic švestek....Jen namačkaných bez nálevu. Nastříhala jsem vnoučkovi další kalhoty a při zavařování a hlídání hrnce jsem upletla rukávek u svetříku...
A zítra budu dělat panu Há švestkový džem....
To si zasloužím sklenku růžového....nebo dvě.
Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Tak to si zaslúžiš bez debaty, veď si bola pracovitá ako včielka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu