středa 21. září 2016

...pomaličku, polehoučku

si má mysl zvyká na městský domov.
Ale myslím na domek...hihihi. Dneska jsem měla od OÚ mail, že 5.10. je tam sběr papíru pro školu...Už myslím na to, jak udělám revizi u maminky v časopisech, a reklamách, co má doma...a bude kus předvánočního úklidu. My na domku už několik let nic nehromadíme, je s tím potom spoustu práce s odvozem a občas "Kam s tím" ????
A mám ještě spoustu plánované práce. Až dcera s mužem a vnoučkem odjedou, pojedeme, podle počasí, zase na venek....Dá-li to naše zdraví. Nesmím na tuhle větičku zapomínat, v našem věku...

Dneska jsme dojedli poslední "zbytky" jídla z domku. Včera bylo kuřecí a la čína a uvařila jsem, mezi stěhováním věcí, rýži. A na dnešek zbyla ta rýže..., tak jsem udělala rizoto s mrkví, podle Kuchařky ze Svatojánu. Jen s tím rozdílem, že místo mrkve byla mražená francouzská zelenina, no, obrázek nic moc, ale bylo to dobré...Máme to rádi..i rády...


Recept je z té pravé hnědé kuchařky. Budu muset zase něco nového podle ní uvařit, na domku vařím z hlavy, internetu nebo stařičké kuchařky Naší vesnice, co mám po tetě.
Dopoledne jsem uklízela, pan Há si byl nechat vyměnit baterku v hodinkách a odpoledne šel pro Vlastu. Tu kupuju pro maminku, už to ale není to, co bývala...

Je podvečer, jdu si chvíli číst a pak se těším, že se konečně dobře vyspím, na dnešek nic moc...

Hezký večer i noc všem.


1 komentář:

  1. Na domku je určitě dobře. Kamarádka se vždy když opadne sníh stěhuje na chatu a s prvním sněhem se vrací do bytu v paneláku. Vždy má problém si zvyknout.
    Díky za inspiraci k obědu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu