středa 28. září 2016

Yarn Along

....a není hotovo....

Svetr dopletený, ale bez knoflíků. Tyhle by se mi na tom líbily, ale na hutnost svetru by byly potřeba větší...Dcera si svetr odvezla, knoflíky vybere podle svého a přišije je....


Objevila jsem ještě stařičké knoflíky, takové se vyráběly v Tisé více než 100 let. Mám jen těchto pár s kotvami, ale jsou svítivě žlutý kov, ten se na ten svetr taky nehodí. Ty filigránové jsem tam jen tak položila, když už jsem to vyndala z té krabičky....



Momentálně nečtu žádnou knížku, měla jsem toho moc, věnovala jsem se mladým a večer jsem usnula bez "uspávadla"....
Ale zase jsme víc listovaly v časopisech, co byly doma.


Knitted sweater for little grandson still has no buttons. The softly over 100 years produced metal buttons, located on a small sample sweater. 
New buttons buys and sews daughter.
Daughter of the family were there for several days, I have not read any books, only magazines.
"Creative" magazine for a wife and family.
Nice autumn day everyone.

Hezký podzimní sváteční den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu