pátek 14. října 2016

...do třetice

všeho dobrého a zlého...
Došito, dožehleno a vyfoceno. Já se znám, pak to bafnu, strčím do tašky a odnesu to. A budu lkát, že jsem nevyfotila... Tak jsem tomu předešla, protože obdarované neznám a že by četly můj blog, to je utopie..
Tak, mých 10 dní práce, samozřejmě přerušované a ještě jsem dělala i jiné věci..


Tentokrát jsem si nechala i rozpis práce a rozměry...Co kdyby....
Pa.

5 komentářů:

  1. No Milky, máš kus práce za sebou! Sú to krásne darčeky, určite majiteľky potešia!
    Veľmi sa mi páči kniha pre vnúčika, je zábavná a aj moc poučná.
    Zaujímavý strom :-)
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne šitie, určite darčeky potešia...
    Máte pekný blog, objavila som ho iba dnes, aj to náhodou.
    Prajem pekný víkend,
    Aďka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu