neděle 27. listopadu 2016

...a je tu.....

.....už první adventní neděle....

Letos jsem nevázala žádný přírodní věnec, loni jsme jich s dcerou udělaly dost a letos chci, aby odpočívala a nemetla každý den jehličky, myslím v bytě v Olomouci..... Takže letos jen adventní svícen. Ona taky.
Věnec je na dveřích do bytu, jednoduchý a celý já.....v jednoduchosti je krása, myslím.....


Netradiční květina, ale červenou ještě nemám...Musím do garáže pro ostatní cibule a dát je do špajzu v mezipatře, aby mi jednak nezmrzly a za druhé, aby byly po ruce, až přijde jejich čas...A ten je tu coby dup, vždyť to vidíte, nedávno červenec, dneska advent....


Venku se to honí jako aprílové počasí, chvilku sluníčko, pak mraky , déšť a silný vítr.


Odpoledne nic, ale doopravdy nic, nedělám.
Jdu.
Přeji hezký začátek adventu všem.

1 komentář:

  1. Tak to mám tak najradšej aj ja - jednoducho!
    V kvetináči má už puky asi amarilis, budeč to mať krásne zakvitnuté!
    U nás už dnes zimná krajina - aj cez deň sypalo :-)
    Pekný advent celej rodinke!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...