pondělí 14. listopadu 2016

...padla

na mne únava, dneska jsem ale vůbec nic nedělala....
Včera jsem trochu pracovala v chladnu na domku, ale prací jsem se zahřála, trochu i zapotila.... , a dneska jsem poléhavá...
Zítra chci jít do bývalé práce a potom do města do papírnictví apod.

Něco málo větviček a plodů....


..ani měsíc neumím vyfotit....
Včera byl ohromný, když vycházel nad kopcem, dneska jsem na to ani nevzpomněla a teď už je moc vysoko.


Venku je chladno, tma, jdu si udělat čaj a vytáhnout nějaké pletení....
Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Tak toto poznám aj ja, niekedy som lenivá ako voš :-)
    Mesiac neviem nafotiť ani ja, ale to je aj fotoaparátom, to mám dobrú výhovorku :-)
    Máš to krásne na stolíku, kombinácia zelených listov a červených šípok sa mi páči!
    Zajtra si to uži v práci, dobre nakúp v papierníctve!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu