pátek 4. listopadu 2016

...prospaný

den....
Na dnešek jsem špatně spala, tak jsem to doháněla přes den. To jsem zvědavá, jak bude v noci.
Abych si to nepřeházela, den a noc...

Poslala jsem pana Há do Zásilkovny pro balíček od Vlněných sester.
Já pekla placaté kuličky s červenou řepou...a mufinky s ořechy. A přišel druhý balíček do ruky...

Tady jsem nenapsala, že to je všechno, co tam patří...nastrouhaná červená řepa, mleté maso, sůl, nadrcený barevný pepř a mladá cibulka...Zamíchat, udělat kuličky, šištičky, v zapékací misce je pokoulet v oleji na dně, pěkně porovnat a dát péct. Příště to zase udělám, není to tolik práce navíc, líp to vypadá a jsou šťavnatější, než jak jsem je dala jako placatou sekanou....příště bude líp.....


Balíček od Vlněných sester hned v akci....


A z jiného soudku, Donegal ...Na vlně pletení....


Jsem ale troškař...Minimnožství vlny, proti některým..., musím to vyzkoušet a osahat.
Tak jdu.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu