středa 30. listopadu 2016

....včera

jsem se zastavila na skok za děvčaty v bývalé práci, musela jsem něco vyřídit v nemocnici. Pro maminku, já jdu pro napsání léků a kontrolu zítra....Takže pak zase jednou půjdu do města, potřebuju výztuhu do kapsiček, zajdu si pro krásná lacinější jablka na trh a projdu si stánky na náměstí....Ale to až zítra.... Zpátky ke včerejšku, myšlenky mi poletují sem tam.....
Chvíli jsem s kolegyňkami popovídala. Jsem ráda, když se  hezké nápady šíří dál. Hodně věcí mě inspirovalo u Moniky, vloni jsem dělala andělíčky z polínek, máme je všechny, já, dcera, sestra i maminka. Alespoň jednoho. Líbily se i synovcově Marušce a už je dělaly "ženy" v Oboře u Loun. A včera mi řekla Jitka, že je dělala a mají velký úspěch. To udělá radost, že, Moniko....I já se raduju.


Včera večer to vypadalo takto, ale nespadla ani vločka, ani kapka. Prostě TO spadlo jinde.
 Dneska je nebe pochmurné celé, na teploměru mínus 5. Zatím.
Ještě nevím, co budu dělat, ale určitě číst a vařit. Dneska kulajdu a rizoto s houbami, tedy žampiony, a salát z rukoly.
Jdu, abych tady nebyla moc dlouho, to se pak dívám tady....a tam....a na tohle ještě.......

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu