středa 23. listopadu 2016

Yarn Along

dneska  později než je mým zvykem. Dopoledne totiž v našem domě vyměňují hlavní vedení elektřiny, tak nejde proud v bytě, nejezdí výtah a nejdou ani zvonky na byty...
Pletení....Pořád stejné přecházení z jedné věci na druhou. Doháčkovaná trojúhelníková šála pro mne, velká tak akorát pod kabát, jsem obdařená mohutným poprsím /.....hihihi /, tak aby mi to nedělalo pod kabátem neplechu. Háčkováno nejjednodušším způsobem z vlny Donegal Soft z Irska, vypráno, vypadá to pěkně a nekouše to.....K tomu pletu další návleky z Malabriga od https://vlnenesestry.blogspot.cz/2016/10/daenerys.html
Kniha : Kate A. Boormanová : Temná tání, druhý díl "young adult" série. Prvním dílem byla Smrtná zima. Přestože jsem mimo věkově určenou kategorii, ráda si to přečtu.



Crochet scarf into a triangle pattern from simple yarn Donegal Soft for me. Other knitted  dragon pattern by Daenerys https://vlnenesestry.blogspot.cz/2016/10/daenerys.html
Book: Kate A. Boorman : Darkthaw, the second volume of books for young people, the first episode was Winterkill.
Have a nice day everyone.

Hezký večer všem.


1 komentář:

  1. Ode mne velká pochvala, je to super. Taky budu muset přejít na jinou ochranu krku, já preferuji spíš šály, ale toto je lepší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu