středa 28. prosince 2016

..a jinak

venku skučí vítr, těžké mraky se střídají s ještě těžšími... Chvílemi prší, pak prudce leje, mezi tím déšť se sněhem, který se u nás neudrží, padá do mokra a louží...Mám momentálně foťák bez videa, tak není možnost to všechno slyšet, ty skučící, hučící a vrzající živly.
Všechno je pěkně umyté, ale holé větve trčí k nebi a všechno je hnědé.....jen trocha trávy se zelení. Potřebovalo by to na chvíli bílou pokrývku.


Stromy se kymácejí a pro rychle letící nízkou oblačnost není vidět ani vrcholy Milešovky a Lovoše....Na první bříze zprava je vidět velké hnízdo stále křičících strak...Momentálně je přehlušují jiné živly....


...poupata...


Jsem nastydlá, asi ze štědrodenní návštěvy hřbitova, nedostatečné oblečená na hlavě...Měla jsem mokré vlasy, ale nějak jsem si to ani neuvědomovala, u maminky pak bylo teplo...Pokašlávám, v noci se budím ještě větší suchostí v puse než normálně, chodím pít, tak pak obejdu všechna okna...Vidím jezdit auta, tak přemýšlím, co a kam jedou tak v noci...a pak jdu zase spát.
Ponurost počasí se mi ani trochu nelíbí, bojuji s tím, ale chvílemi podléhám. Tak prohlížím fotky, vzpomínám a rekapituluji...
Když jsem si po sobě četla blog, smutnost obrázků mě neudělala radost. Tak vkládám ještě jednu fotku. Moje dopolední škrobení uháčkovaných drobnůstek, které byly halabala v sáčku s hotovými věcmi...Třeba najdou i nového majitele...


Tak a to byla vsuvka...
Jdu zase něco plodného dělat.
Je konec roku, dalšího a nějak rychleji uplynulého než ty předtím...vidíte, už zase mentoruji...
Jdu.
Přeji krásný den s dětmi, s milými...všem.


2 komentáře:

  1. Tak to teda aj mne čas ide akosi stále rýchlejšie, nie si v tom sama!
    Je mi ľúto, že zdravie akosi zadrháva, ale aj keď to von je akoby v jeseni, treba mať na hlave stále niečo. Uvedomíme si to, až keď je neskoro :-(
    U nás dnes trocha optimizmu - sneh :-)
    Ale v práci si stále aktívna, tie malé rôzne dečky sa dočkali, máš ich krásne!
    Tak sa lieč a dávaj na seba pozor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, zahřejí....hezký zbytek roku....snad u mne bude líp....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu