úterý 20. prosince 2016

...poslední adventní víkend

se nám moc povedl.
 Byla jsem v Olomouci za dcerou a její rodinkou. Pan Há nechtěl cestovat, bolí ho zase "sezonně" kolena a špatně se mu chodí. Ale dneska už je mu líp /..../. To jsem sama ráda.
Takže jsem vyrazila, po dlouhé době, sama a vlakem. Ale cesta tam byla dobrá, vyzvedli mě na nádraží, dcera a vlaky milující vnouček.
Pátek byl den příprav a kontroly, jestli máme všechno na pečení. V sobotu jsme celý den pekly, vařily a povídaly....
V neděli dodělávky, po obědě a odpočinku vnoučka cesta na náměstí, na kolotoč, poslechnout si písničku Rangers a zase pěkně pěšky na Lazce.
No a pondělí byl všední den, zeť do práce, dcera s vnoučkem do školky, pak byla služebně v Brně. Než já dojela do Ústí/L , byla ona zase zpátky v Olomouci a v práci...Vyjela skoro ve stejnou dobu jako já z Olomouce.
Já měla cestu dobrou, dobrá organizační práce dcery. Pro změnu doma zase povídání s panem Há o Olomouci...a byl večer.
Dneska jen nákup, praní a odpočinek. Vařím dneska podle Martha Stewart , podělím se až jak to dopadne....hihihi...
Tak ještě něco málo fotodokumentace....

...dceřino studování receptů....


...babičko, tenhle byl ohnutý....


..vybírám si ozdobu mašinku....


Tak, tohle byla moje Olomouc...

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...