úterý 21. února 2017

...bláznivé

počasí z nás dělá bláznivé tvory....Mně už je lépe, zato cvičí tyhle přechody počasí s panem Há. Ale, bude líp...
Odpoledne jsem šila, šila, a myslela jsem, že to dodělám. Ale ne, náplně jsem dala málo, tak jsme jí vytáhli a zítra to dodělám, nikam není spěch. Pan Há mi dost pomohl, tak bude zítra zase muset přiložit ruku k dílu.

Takhle to dneska vypadá od deseti hodin dopoledne. Do té doby pršelo a pršelo. Na kopcích bylo chvílemi vidět slunce, ale nenechme se mýlit, fouká to pěkně studeně.


Pan Há jde na malý nákup...


Dneska je škaredo na západ i na východ. Tam asi i víc..


Sníh tady úplně slezl, maminka mi v telefonu říkala, že nahoře už jsou taky silnice holé, ale na loukách a ty odhrabky okolo cest jsou plné sněhu. Taje
Tisá je v nadmořské výšce něco málo přes 500 m, Výš, třeba Telnice a Krušné hory dál nad Litvínov a Most, jsou znovu čerstvě bílé...
Jdu si na chvíli sednout a možná budu chvilku plést.
Přeji hezký večer všem.


2 komentáře:

  1. U nás v Liberci ( zde pracuji), tak i v Jablonce ( zde bydlíme) je dnes počasí plně stejné... Obloha se na nás čertí, je zamračená a prší a prší a prší... V Liberci jednu dobu dnes padaly u kroupy... Člověk nemůže skoro ani ven na procházku, to je docela na prd. :-(
    Snad brzy bude lépe. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že píšu na východ, myslím slunce.. ale taky je to pro mne směr na Liberec....To já tady tak říkám,když jsme v Tisé a jdou mraky za skály, říkám, jdou na Děčín a Liberec...A včera to u vás vypadalo na "činu"......Hezký, byť mokrý den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...