pátek 24. února 2017

...mám po

pochůzkách. Recepty vyzvednuty, léky až ve městě. Nemocniční lékárna je jedna z těch dražších..
Potom jsme vyzvedli Mixit v obchodě Dobrá volba, kam to dcera nechala poslat, tentokrát v kartonových krabicích. Tubusů už máme dost.
V obchodě jsem přikoupila ještě něco maličkostí, pak do masny a do pekárny a od divadla jsme jeli domů...


Ale ještě na začátek pochůzek, hihihi.
Ujeli nám všchny autobusy do města, tak jsme se procházkou vydali na další zastávku směrem k městu. Je to, mimochodem, nejvyšší bod nad městem, parádně jsme vymrzli, protože příšerně foukalo. Na mobil jsem vyfotila zase po dlouhé době jednou čistý pohled směrem do Českého středohoří, ta nejvyšší osamocená hora je Milešovka. Mračouny jsou ale pěkné, na jedné fotce je vidět, jak na horách sněží...


Ten malý hrbek skoro na středu  na horizontu je hora Bořeň u Bíliny.


..a tady na horách sněží...nejsou vlastně vidět.


Když jsme přišli domů, koukala jsem oknem na školičku na procházce. A myslela na vnoučka kdesi v dáli...

Honem uvařit konvici horkého čaje, začal se teprve louhovat, čerstvě zalito...


Odpoledne něco domácích prací a bude zase víkend.
Snad přijedou mladí, snad bude vše OK...
Přeju hezký konec pracovního týdne všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...