čtvrtek 23. února 2017

...posedlo

mě malé šílenství. Na netu jsem viděla pletení na kruhu a už kruhy mám...i první "pokusné" výtvory....Takže mimo seriozního pletení svetru jsem zaplnila kanape  zbytky vln, výplní / ty jsem před focením shodila na zem.../ a hrála jsem si.


Aby hnědému nebylo smutno, má ještě oranžováka. U hnědého jsem docílila kalhot jiných než triko zcela náhodou, je to ze silnější ponožkovky a zrovna to tak vyšlo, až mě to samotnou překvapilo. Oranžovák má lepší čepici.Ale zase je jen v overalu...
Příště zkusím ....




Tak a jdu si zase chvíli hrát. Seriozně....
Venku 9 stupňů , fouká a chvílemi prší. Zítra dopoledne zase pochůzky, tak snad bude líp...
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. No ja len čumím, čo to ty všetko dokážeš!
    Pristane im to spolu, vnúčik sa im poteší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu