středa 15. února 2017

Yarn Along 17/7

Čas týdenní revize čtení a pletení....hihihi.
Moc jsem toho neupletla, nějak nebyla nálada a dělala jsem i jiné věci. Třeba včerejší dodatečnou oslavu mých narozenin s kamarádkami důchodkemi....Bylo to moc fajn.
Čtení, no... Pořád něco čtu, od toho jsem v důchodu, že. Zase jednou jsem zalistovala v opravdické knize s vazbou a listy, moje oblíbená "Řecký poklad " od Irvinga Stona / 1975 / .
 Opakované čtení cca po 5ti letech a po dalších pěti letech atd.atd.


Knitting: Slow wrong sleeved sweater for my daughter
Book: Irving Stone: The Greek Treasure / 1975 /. Repeated reading every 5 years. My favorite book.
Good day knitting or a book all.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...