úterý 16. května 2017

..než

přijde pan Há z kontroly na ortopedii, rychle jsem zapnula pc a četla oblíbené blogy.
I já byla dneska " ve městě u paní zubařky. Měla jsem přijít znovu zítra, ale před chvílí mi volala, že je všechno maličko jinak. Takže to, co jsem říkala panu Há mezi dveřmi domu, kde jsme se při mém příchodu potkali, je zase jinak. Bude překvapený, až přijde...hihihi.

Včera jsme byli celý den na domku, zase trochu poklidit venkovní prostory, první sekání, další zítra, pozítří...


Dneska cestou do zubní laboratoře....
Kostel Svatého Pavla aneb lidově Červený kostel...Naposledy jsem v něm byla na Rybově Vánoční mši před několika lety. Jsem ostuda...


Tohle je historický pohled na něj, levá fotka z roku 1920, 2000, 2011...



A tady je historie Německého gymnázia, postaveného 1892-93. Já pamatuju, že tu bývala základní škola. V současnosti slouží Univerzitě J.E. Pukyně jako Fakulta zdravotnických oborů.
 První vlevo 1900, 2000, 2011...


A toto moje dnešní foto.


A hned naproti je hospůdka, kam chodíme jednou měsíčně s kolegyněmi spoludůchodkami...


A cestou na tržnici ještě pohled na Lidické náměstí s divadlem....nahoře....a s muzeem...pod textem. Tam taky bývala základní škola, později dokonce kus domu měla Pošta.


No a pak už jen žitný chleba od soukromníka, pro pana Há škvarkové placky. Ještě o kousek dál  škvarkové sádlo....a několik kytek do truhlíku. Tím nákupy končily a hurá domů.
A já už jsem toho napovídala dost, jdu upéct mufinky s rybízem a vařit oběd...

Dobrý den, dobrou chuť k obědu všem.

1 komentář:

  1. Šikovnica, koľko ty toho stihneš!
    Krásne historické budovy, námestie s divadlom úplne nádhernéééé!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...