pátek 5. května 2017

..plačtivý pátek...

Ne, já nepláču, to venku ty mraky a mračouny. Vody je třeba, tak zase něco dělám doma, mám na výběr.
Už jsem vyžehlila, dopletla první šaty pro vnučku, nachystala vaření oběda, sedla k PC a početla si.


Koupila jsem si ještě u mladých v Olomouci tři elektronické knihy Winstona Grahama, anglického spisovatele minulého století. Podle jeho románů byl natočen i seriál, dost populární. Já potřebovala zase jednou něco "poklidného" a to tyhle knížky splní určitě. I když jsou,samozřejmě, dějově rozmanité a plné zvratů. Ale proti mým oblíbeným detektivkám je to pohoda....
A vedle Kindla leží první šaty naší Simonky. Dneska šaty, zítra tričko....
Včera jsem v TV viděla rozhovor s Adamem Elliotem, který se až do soboty účastní Anifilmu v Třeboni. Moc hezky mluvil o ČR, o naší animátorské škole, o krásách naší země.
Hned jsem začala prohrabávat krabici s CD filmy a našla jsem .....Mary a Max, moc se mi ten film líbil, budu si ho muset pustit znovu. A musím si sehnat i nějaké další, třeba Harvie Krumpet by mě zajímal...
No, dnešní počasí, přítmí a teplo od topení....splňuje podmínky pro sledování filmů....

Jdu si uvařit čaj, přečíst nepřečtené časopisy z minulého týdne a pak uvidím. Čekám balíček se střihy a kousky úpletů, tak bych chtěla šít čepičky...Vnoučatům...

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu