pondělí 8. května 2017

...včerejší

den, neděli, jsme pobyli s panem Há na domku a já ještě u maminky. Se spoustou povídání a fotek, i videí...o miminku a mém pobytu v Olomouci. Pan Há zatím chodil po pozemku a plánoval, co musíme tam...či onde....
Vše bez obrázkové dokumentace, protože jsem špatně zabalila na cestu...nechala jsem doma fotoaparát i oba jsme si nevzali mobil...Na tabletu nerada fotím, nedělá moc pěkné fotky, je to už "dědeček" tablet. V kvetení a zeleni je to nahoře na kopcích trochu pozadu proti městu, ale kvetou mi modřence, začínají tulipány a narcisky, krokusy a všechno pomalu vystrkuje z hlíny hlavičky...
Po povídání s maminkou jsem u nás udělala rychlý oběd a oba jsme pak něco málo dělali. Já vyndala ven květináče  a uklidila, trochu, kuchyň. Příští týden pokračování. Snad bude tepleji, aby šlo vyvětrat celý dům a dokončit jarní úklid.Pomalu zase sepisuji seznam věcí, které tam musíme odvézt z domova nebo nakoupit....
Příští týden taky musím udělat pořádek na hrobech a zasadit nové kytky...Prostě jaro na venkově.

Na zahrádce jsem uřízla několik tulipánů, něco mamince, něco sobě.
Jak vidno v TV, Francie má nového budoucího prezidenta.....


Takhle to vypadá dneska po ránu venku ve městě....okenní pohled na západ a východ...


Snad už se ty mračouny rozfoukají a bude, konečně, jaro. Pro nás, starší osoby, je teplo důležité...

Tento víkend jsem věnovala péči o byt, domácí kytky, pletení a čtení oblíbených blogů. Omlouvám se všem, kterým občas píšu komenty a teď ne...Nebyl čas reagovat na všechny vaše novinky, přečteno mám všechno, ale na tabletu nerada píšu...moc mi to nejde, hihihihi. Ale zase budu muset, protože odjezd od pevného PC se blíží...

Dneska jsem byla dlouho u Daniely a moc jsem si početla. Udělala mi radost nakládanou zeleninou...A pak se mi moc líbí její "vechtíky" z různých přízí...Taky bych mohla nějaké udělat, mám spousty zbytků...A až budu mít na domku klid a nedostatek ručních prací....Její blog ráda čtu, je tam všechno, co mám ráda, pletení, šití, vyšívání, vaření, domácnost a i spousta krásných fotek přírody a okolí jejího bydliště. A občas i zaměstnání a radosti a strasti s ním...To už já nemám, ale ráda počtu, mám dobrou přítelkyni, učitelku Janu v Plzni, tak vím, o čem Daniela píše...Jana je na začátku učebního procesu dětí, Daniela zase, pro někoho, na konci...Pak už jsou mladí natolik dospělí, aby už o sobě mohli rozhodovat sami...snad....Začátek i konec tohoto školního procesu...je těžká cesta, proto mám učitele ráda a dost je respektuju...
Mračoun odešel a zase vysvitlo sluníčko, na jak dlouho ???

Jsem ráda, že se po odmlce vrátila Jarka na blogové výslunní, mám ráda její ruční práce, její krátké, ale výstižné komentáře....
Taky jsem si udělala radost počtením a prohlédnutím obrázků u Rachel Hauser, změnila své stránky, je zase šťastná, i když vzpomínky jí nikdo nevymaže...
Chvíli jsem pobyla v Austrálii u http://down---to---earth.blogspot.cz, chvíli v Americe http://teresakasner.blogspot.cz, na skok v Kanadě http://theblessedhearth.blogspot.cz a pak zase honem domů a pocvičit si zeměpisné znalosti na moc pěkné aplikaci https://slepemapy.cz, kterou mám uloženou v oblíbených...A tu a tam sama sebe zkouším, jestli jsem pořád dobrá...hihihi...v cestování světem letem.

A když už mě nezajímá nic v TV, kde toho, koneckonců, někdy moc není, kouknu třeba sem http://www.ceskatelevize.cz/porady/10318042579-ztracene-adresy/video/ nebo jinam a poučím se zase z jiného soudku...
Sluníčko je za mrakem, začalo zase foukat, jdu něco dělat...

Hezký sváteční den všem.....




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu