neděle 17. září 2017

...mlha a mlha,

to je to, co nás začíná skoro každé ráno obklopovat.....

Ale ještě ke včerejšku. Takhle k nám připlouvaly mraky odpoledne ze západu. Moc se mi to nedařilo vyfotit, bylo to jako sloupy s bublinatým vrškem.


Taky jste včera v TV viděli půlmaraton od nás z Ústí ??? Já ani nevěděla, že se běží, jsem prostě hrozná. Ale stačilo mi to i v TV, tím spíš, že jsem viděla víc pohledů z různých míst. Musím zase začít víc číst místní noviny, abych měla přehled.

A tohle už je dnešní ráno. venku je ticho, ani ptáčci nepípají, i ty ten příchod podzimu asi zaskočil. Nebo odletěli. Někteří.


Takhle pokračuje moje pletení....pomalu a pečlivě, hihihi.


Odkvetlý anginovník už dozrál, budu muset sklidit semínka na jarní výsev...Nebo klidně i podzimní, ale to až zjistím, jak se mi domů vejdou všechny květináče, mám ještě něco na domku.


Druhý květináč s anginovníkem, letos další od maminky. Ona je má takové pěkné, zelené. Já asi vysílené z toho zrání.


Pan Há se půjde projít a cestou se zastaví v obchodě pro pečivo. Já si léčím bolavou krční páteř, asi z toho trochu "křečovitého" pletení barviček na čapce. Dneska jsem špatně spala, budilo mě to. Musela jsem si vzít prášek, už je to lepší.
Tak jdu věnovat čas domácnosti.

Hezký den všem.
A děkuji za návštěvy u mě, zvlášť když vím, jak jsme všichni tak trochu v presu. Nebuďme.
Lehce se to píše /říká/, hůř uskutečňuje.

1 komentář:

  1. Dneska při cestě do práce jsem viděla krásnou hustou mlhu v lese, ze stromů byly vidět jen jejich špičky. Byla to hezká podívaná, někdy je ale mlha protivná, lpokud se drží celý den nebo ji člověk potká na silnici...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...