čtvrtek 12. října 2017

..a už

je zase čtvrtek. Ten čas letí jako splašený.
V pondělí jsem se domluvila s dcerou, že jí zajedu ráno ve čtvrtek do Lidlu pro overálek pro S. Jeden už má, růžový, a pomalu ho začíná nosit, pěkně zavřené nožičky a ručičky , aby nebyla v kočárku zima...Chtěla ještě jeden, větší, já koupila dva, ten melírovaný černobílý se líbil mě...A má být krutá zima, tak ať je v teple...A jedny kalhoty pro O. Modré. To jsem netušila, že je o to skoro boj...Mami, prosím tě, jeď hned ráno....říkala dcera. Tak jo. Jenže moje lážo plážo chůze a...před Lidlem tak 200 lidí a uvnitř všichni hrrrr k oblečení. Nejsem frontová bojovnice, koukla jsem na velikosti a šup pryč.
Trochu mě naštval jakýsi pán, postarší, co nesl kulicha a nějaké kalhoty ke kase, děl:" ...to za komunistů to bylo lepší, tohle je tedy kvalita...hlavně že tu prodávaj samý americký jídlo...". Tak proč to kupoval a byl tam zavčasu, to nevím....??? No nic.
Zase jsem si musela říct...to je pravda, každý měl nárok na kulicha, byly ve dvou barvách, modrý a červený, ale  taky se na ně občas stála fronta...A hodně se šilo a pletlo, nejen pro ten pocit samovýroby, spíš, že nebylo...Ať nevykládá o kvalitě....A oblečení ? Taky můžeš nakupovat jinde a za jiné peníze. Ale tady je to za výhodnou cenu a barvy jsou pěkné, každé dítě je jiné....
A americké jídlo ? Asi pán nepostřehl, že nejen americké, hihihi, a kdo chce něco nového ochutnat, má šanci vyzkoušet. Ale osobně si myslím, že se styděl, že jde s davem, tak plkal....



Ráno to venku vypadalo pěkně, svítilo sluníčko, momentálně nejsou vidět kopce a honí se to sem tam.


Dneska budu dělat k obědu zapečený květák s brambory, podle Danielky.
Taky mám ještě zeleninu od Marušky a její maminky Růženky, tak přemýšlím, co "předvařím" na víkend. Pojedeme na domek zítra  dopoledne ???



A ještě něco ke čtení a sledování....
Dočetla jsem další volné pokračování knih od Kerstin Ekmanové, líbí se mi způsob jejího psaní, čtivé prostě...jen ještě ta Vlčí kůže není v elektronické podobě....


Tenhle film Bába z ledu jsem si pustila hned po tom, co jsem se dozvěděla, že je nominovaný na Oskara za cizojazyčný film. Je uvedený v kolonce komedie, romantický. Nepřišlo mi to. Ani jako komedie, možná hořká...A romantický už vůbec ne. Spousta smutných pohledů na rodinu, na rozmanitost ve vlastní rodině, to ano. Sem tam vtípek, tak jako v životě, víme, že život někdy tropí hlouposti. Američanům se nebude líbit konec, najednou, z ničeho nic, je konec...Zrovna, když si člověk říká, to se nám to pěkně komplikuje.To v usa nemají moc rádi, známe jejich happyendy.... I mě to zaskočilo, ale, diváku, jsi inteligentní, tak si domysli, hihihi. Ale jinak docela pěkný kino a výkony hlavních hrdinů  moc a moc obdivuju....
Koukněte....


Tak a je čas, postavit se ke strojům...tedy ke sporáku. Jdu....


Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Tak teda tá príhoda z Lidla je bežná aj tu. Hlavne tí, čo tam stoja každý týždeň na začiatku akcie si dovolia takto trepať. Máš pravdu, nech idú nakupovať inde, za iné prachy, keď sa im nepáči, nemusia otravovať vzduch.
    Dúfam, že obed chutil :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu