čtvrtek 16. listopadu 2017

...dobrá zpráva

https://usti.idnes.cz/pad-delnik-oprava-strechy-panelovy-dum-usti-nad-labem-p0r-/usti-zpravy.aspx?c=A171114_104024_usti-zpravy_vac2 mi udělala radost.

Byť cizí člověk, stejně mám radost.Vlastně ne, nemůžu říct je to cizí člověk a nebolí mě jeho bolest, bolí a myslím při tom na ty vlastní...Prostě slovo CIZÍ neberu.
 Četla jsem si několik komentářů a jeden mě pobavil : "....Gagarinova ulice? To musel přežít...."
Ale to až dneska, když jsem se vrátila od kolegyň, které všechno ví, jsme přeci soudní oddělení, hihihi.

Jinak moje destičky mi moc radosti nedělají, ale může být i hůř, tak na to moc nemyslet a jít dál.

Včera jsem nastřihla a ušila troje tepláčky, ty poslední, pro S., ještě nemají pružný pas. To dodělám odpoledne. A musím do všech navléknout gumu.


Už nemám černý náplet, tak tam dám vínový, teď vidím, že to docela jde.
Dopíšu to, obléknu se a jedu ke kadeřnici a potom pro pečivo.
Pan Há bude zatím lenošit, ale to až udělá několik drobných "potupných" domácích prací / rozuměj pro chlapa....to kdysi řekl kolega lékař, když musel po nějakém alkoholickém prohřešku doma manželce pomáhat s cukrovím..../. Ne, cukroví to nebude.

Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...