sobota 5. listopadu 2011

Plodná sobota....


Dobrý večer, musím se pochlubit, dneska mám plodný den...Nejen proto, že jsem jako každou sobotu vařila, trochu poklízela, dívala se na TV na mou oblíbenou stanici FLN, kde přestavují byty, staví domy, upravují zahrady a občas i vaří...Pak jsem si sedla k počítači a hledala inspiraci, něco malého, co bych dneska začala a i dodělala...
http://www.scribd.com/doc/36018762/Patchwork-Fabric-Basket... a našla jsem. Mladá žena, Japonka provdaná za Američana, prošla jsem si její blog a mimo jiné našla toto, malý košíček na všelico.

A protože se Vánoce doopravdy blíží, došila jsem i dvě malé dečky na stolek pro své dvě kamarádky,pro každou mám ještě i obal na knihu nebo diář.









A dost vytahování...Zase není tak moc na co...Vidím, že místo na fotografování = žehlicí prkno a podklad...jsem moc dobře nevymyslela. Polepším se.
Hezký den,večer,noc. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu