neděle 11. prosince 2011

...třetí adventní neděle...

Dobrý večer. Je mi zcela jasné, že takto začínají téměř všechny příspěvky na všech stránkách u skoro všech šikulek. Ale jinak mi to nedá. Je večer, venku je tma tmoucí, já sedím u počítače, pan Há sleduje cosi=sport= v Tv a dcera sedí ve vlaku, už přestoupila a řítí se tmou v rychlíku Kolín-Olomouc. Za dvě hodinky bude doma, zatímco její první domov je tichý a bez ní zase prázdnější... Ne, to je život, jsem ráda, že našla smysl života, práci, přátele a hlavně muže, se kterým je jí dobře. Víkend utekl rychleji než předchozích pět pracovních dní...Pekly jsme perníčky, podle mě se moc nepovedly, ale jí se líbily. Nebo je tak hodná a myslí si, že by mě mrzelo, kdyby s mou nespokojeností souhlasila. Byly jsme na nákupech, pak u babičky, vařily jsme, povídali a taky trochu pracovaly. Měním -i a -y, protože něčeho se pan Há zúčastnil a něčeho ne.... Moc jsem toho nešila, dodělávám druhý polštářek pro dceru mé nejlepší a nejstarší přítelkyně. Tím myslí to, že spolu kamarádíme od 14ti let a to už je pořádný kus století, hihihihi. Teď prožívá velmi těžké období svého života a já si moc přeju,aby to pro ní nemělo žádné zdravotní komplikace a aby byla pořád svá.... Top na deku už mám hotový, jen to potřebuju na větší ploše sestavit , sešpendlit a sešít. A to v prostorách našeho celkem malého bytu znamená omezení v jedné místnosti... žádná TV pro pana Há. po dobu sestavování. Venku je -5 stupňů, ale holo, trochu fouká. Taková normální zima ve městě. Dostala jsem sklenku červeného, jdu tedy za panem Há., dělat mu společnost.Tak jeden obrázek s dnešním,jak řekla dcera, posledním letošním stromkem, svíčkami a jedinou kouličkou,kterou mám doma.Dcera je celá já, co udělá, rozdá a má radost z toho, že ten druhý má taky radost a líbí se mu to. Koulička je z úplně posledních proužků látek s vánočními motivy. Ještě mám kousek se sněhuláky a "pexesovou". Tak uvidím... Hezký večer a kdo chodí do zaměstnání či školy - týden OK...Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...