pondělí 20. února 2012

11/365

A je pondělí za námi. Taky vám to tak letí ? Odpoledne jsem si byla nechat udělat hlavu, jak říká naše maminka...A cestou jsem vyfotila dostavbu výletního zámečku Větruše, fotka nic moc, svítilo proti mě slunce. Ta dostavba je trnem v oku spousty ústečáků,hotel, ale mě osobně nevadí. Je to lepší než ta zřícenina,co tam stála ještě před cca 10ti lety. A lanovka, co k ní natáhli od nákupního a kulturního centra Forum mi taky nevadí.
Ne, nejsem flegmatik, jen naše město potřebovalo trochu rozhýbat, což se podařilo, jednou dolů...a jednou nahoru.... Větruše byla vždycky typickým a častým obrázkem na starých pohlednicích...
A jeden pohled na studenou řeku, houf kačen,labutí a v dáli hlavní nádraží a nově vystavěné nábřeží a s přístavištěm. Zatím prázdné a nepoužívané... Doma jsem byla jen chvilku, zastavila se sestra s mužem. Potom jsem dodělala košíček na korálky pro dceru.A je večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu