středa 15. února 2012

6/365

Jsem druhá, kdo odchází ráno z domu do práce, jsme dům důchodců nebo podnikatelů ?
Včera téměř sucho, dneska 10 cm sněhu,idylka pro auta,chodce i pacienty....
Během dne se ale oteplilo,začalo tát, ale zase fouká vítr, který až prohýbá velká plastová okna v laboratoři. Můj oblíbený strom.
V Atriu nemocnice je malá výstava o obcích Sudet, i těch už zaniklých. Ta moje pořád JE.
Na posledním obrázku socha císaře Josefa u kostela Sv.Anny, už dávno tam není. Ani já jí jako dítě nepamatuju, jen faru, ale i ta už je léta pryč a místo ní stojí obchod se sportovním oblečením a čajovnou. Tohle místo je u kostela vpravo, u cesty do kopce ke hřbitovu a hlavnímu vstupu do skalního města...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...