úterý 17. dubna 2012

68/365

Dobrý večer, dobrý den. Hledala jsem nějaké fotky pro kamarádku a narazila jsem na dva roky staré, z kurzu rukodělných prací dílny Inspirace.

Bylo to na přelomu dubna a května a bylo tehdy krásně....
Starý Týn u Úštěka

mlýn=penzion

Bylo sice jaro v rozpuku, ale jednou z technik byla i výroba ozdobiček z korálků.

malování na hedvábí,obrázky podle šablonek



keramická mozaika na dřevěný podnos

malování na trička

šitá zvířátka ze starých ponožek...

malování na hedvábí, šátky, tady je jen napínání, taky jsem musela tvořit a ne jen fotit...

pletení z pedigu

malování na sklo, vitrážky
talíře a jiné sklo

Bylo to opravdu pěkné, dost jsme se naučily, já a dcera. K tomu ještě hezká příroda, pěkné počasí a večerní posezení....
Vloni jsme nebyly, jednak jsme chystaly dceřinu svatbu a taky jsem se začala víc věnovat šití patchworku, je to dost časově i finančně náročný koníček.Prostorově a hlavně časově, v mém, celkem plném i pracovním životě.
Na jiné věci ale nazapomínám, ve veliké krabici na mě trpělivě čeká spousta pedigu a nějaká přírodní a i dekupáží vyzdobená dna... Snad zase v létě, na domku,
o dovolené, zase to všechno odvozím ven z bytu a uvidím, co uděláme....
Docela jsem se zase nabudila na ruční práce. Dcera je asi v tomto po mě,ráda křížkově vyšívá, loni a předloni udělala spoustu parády z korálků. Dokonce si i do Alabamy nechala poslat nějaké korálky a nářadíčko... Tak i tamní pracovnice univerzity a laborky, kde byla, mají na památku nějaký ten "český šperk".


Tak a dost vzpomínání, je tu současnost....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu