neděle 22. dubna 2012

73/365

Dneska nejsem nejlépe naladěná, změny tlaku vzduchu a počasí působí i na mou postarší osobu. Mám výkyvy nálady, bolí mě hlava a klouby...A dost stěžování. Ušila jsem do kuchyně na domku závěs na okno "do ulice", vyzkoušela jsem lemování podle ..jamala...http://jamala-jamala.blogspot.com/2011/09/jak-to-siju-ja-zkosene-rohy.html .
Ještě mám střihnuto na podsedáky, tedy jen potah na stávající, a na ubrus. Jindy....Nikdy bych nevěřila, když jsem byla mladší, jak počasí může ovlivnit kvalitu života jedince...hihihi.
Dneska byla dcera se zetěm v Hranicích. A proč ? Na Jarmarku rukodělných prací...Někde jsem nedávno na nějakém blogu, omlouvám se autorce, zapomínám....,viděla upoutávku na tuhle akci. Řekla jsem to dceři a oni, mají to tam z Olomouce coby kamenem dohodil, si vyjeli  na výlet. Poslala mi několik fotek, aby mi nebylo líto, že jsem tam nebyla. Je.
Tak tohle je složený ušitý závěs, látka z kolekce Heirloom od Joela Dewberryho koupená u Belletky na                              http://www.belletfabrics.cz/.

A takto je ta dneska celý den. Foceno z okna, je to vidět....hihihi....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu