pátek 25. května 2012

106/365

Pátek bývá den uspěchaný, spěcháme v práci, aby bylo všechno z tohoto týdne dokončeno, pak domů....na nákupy, zabalit, odjet, vybalit... a je večer.
Dneska jsem nikam nespěchala, naopak, brala jsem všechno s klidem. Taky jsem nic nebalili, pojedeme až zítra dopoledne, potřebuju ještě něco malého zajistit v práci.
Tak jen posedávám, povídáme s panem Há.
Fotoaparát už zase pracuje ??? Tak jsem stáhla fotky ze včerejška a je to tedy setsakramentský rozdíl....
proti mobilu bez blesku.


A to nejen fotka vánočních látek, ale i ten zkušební blok vypadá nějak optimističtěji .


A tady jsou dvě látky, co jsem nakoupila společně s řezací deskou a kolečky do řezáku, ještě nikdy jsem    z tohoto obchůdku neodešla bez byť malého kousku látky...


Původní myšlenka byla polštářky pro švagruši od mé přítelkyně Jany, ale nevím, nevím....hihihi.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu