neděle 24. června 2012

136/365

A je neděle podvečer.
Před chvílí jsme přijeli domů, cestou jsme se zastavili u mě v práci, donesla jsem něco kytek = rostlin, pro kolegyně. Pro Marcelinu maminku několik rostlinek anginovníku čínského http://www.rostlinyprozdravi.cz/anginovnik-belamcanda-chinensis-p-1108.html. Mám ho od maminky, zamořila jsem tím celé oddělení i příbuzenstvo kolegyněk. Ale už se skoro každý přesvědčil, že pocucat kousek listu pomáhá při bolení v krku, aftech a vůbec...Tahle semínka jsem měla od maminky, která jich už taky spoustu namnožila a dala mě..a já je pak rozdala...
Dopoledne jsem k ní zaskočila, byla tam i moje sestra, švagr a synovec Vládík, co je v Praze...Poseděli jsme pod slunečníkem, bohužel jsem neměla s sebou foťák, krásně jí kvetou irisky.
Po obědě jsem jen trochu háčkovala, malinko plela a byl večer...





naše pole políčko... 

Oba jsme s panem Há byli vyprahlí, tak pan Há skočil naproti pro pivo do džbánku a mne už padají oči....
Dobrou noc...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu