pondělí 16. července 2012

147/365

Tak a je zase všední pracovní den.
Ano, mám za sebou dovolenou, prožitou na domku s panem Há a kousek i s dcerou a zetěm. Poslední dny nebyly příliš "slavné", buď pršelo nebo byla bouřky...Sluníčko svítilo opravdu sporadicky. Tak jsem vařila, četla, spala, háčkovala apod.
Včera  po večeři jsme jeli domů, do města, když jsme všechno vyložili, odvezli auto do garáže, začalo hustě pršet. A pršelo dlouho do noci.
Já pro změnu doma pustila počítač a za chvíli se mi "kousl", dostal , chudáček, virus, maskující se co by bezpečnostní program...nic se nedalo dělat. Trochu jsem konzultovala s dcerou a zetěm telefonem, ale nakonec jsem ho vypnula a šla spát.
V práci celkem OK, po práci na malou procházku s panem Há a honem honem pokusit se opravit mého miláčka, tj. pc...
A povedlo se...jsem sama ráda, jak jsem si vedla....z češtiny do angličtiny a obráceně....placené služby, služby zadarmo....hihihi.....
Takže můžu psát tyto řádky. Nainstalovala jsem si nový antivirus a sama sobě slibuju, že ho budu každé pondělí projíždět.....





Takové bylo poslední dny nebe.







Dobrý večer, dobrou noc....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...