pondělí 20. srpna 2012

182/365

Je pondělí, venku je peklo, doslova...32 stupňů ve stínu...V práci bylo jako v suché sauně, nějak v našem pásmu nejsme zvyklí mít na práci takové horko, myslím si, že se dost nemyslí na pitný režim. I ta spousta houkajících sanitek mi dává za pravdu...
Pan Há je na domku, přijede večer, já jsem pro odpoledne a noc zakleta pohotovostí do paneláku...
Včera jsme na skok zajeli na ves, zalít kytičky, odvézt něco tam a přivezt něco sem...potěšit babičku = mojí maminku. Ale ta měla potěšení dost velké, byli doma oba synovci...


Něco málo kvetoucího...a ostříhat odkvetlé....







Pořád suchem kašlu, jsem  tím i sama sobě protivná, nic moc počasí pro mě, dneska bych chtěla žít v Irsku, tam je jen 21 stupňů, misty prší....hihihihi.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu